EL PILAR AZUL - #2 (2011)

Descarrega aquí.

1- Doble realidad
2- 54

El Pilar Azul, ja com a banda estable després de la incorporació de Dani Benavides i de Cristian Muñoz, ens presenten dos nous temes: "Doble Realidad" i "54".

El fet que ja hagin treballat els temes com a grup es nota i li aporta a la música uns aires nous. Les guitarres tornen a cobrar més protagonisme i així, a "Doble Realidad" ens trobem amb una cançó més directe i contundent que les de l'anterior "Diciembre", mentre que el tema "54" és un instrumental fantàstic, amb uns canvis de ritme que no us deixaran indiferents.

A partir d'ara ens preguntem com serà el pròxim disc en el que ja treballen, amb "#2" han obert un nou camí o estan jugant a despistar-nos? Estem desitjant escoltar molt més d'ells.

***

El Pilar Azul, ya como banda estable tras la incorporación de Dani Benavides y de Cristian Muñoz, nos presentan dos nuevos temas: "Doble Realidad" y "54".

El hecho de que ya hayan trabajado los temas como grupo se nota y le aporta a la música unos aires nuevos. Las guitarras vuelven a cobrar más protagonismo y así, en "Doble Realidad" nos encontramos con una canción más directa y contundente que las del la anterior disco "Diciembre", mientras que el tema "54" es un instrumental fantástico, con unos cambios de ritmo que no os dejarán indiferentes.

A partir de ahora nos preguntamos cómo será el próximo disco en el que ya trabajan, con "#2", ¿han abierto un nuevo camino o están jugando al despiste con nosotros? Estamos deseando escuchar mucho más de ellos.

Llicència Creative Commons
La Gramola Netlabel
El Pilar Azul myspace

Comentaris